Pozycjonowanie stron internetowych WordPress
Pokaż Siebie w Internecie
SEO i pozycjonowanie to większa widoczność w internecie
Masz już stronę internetową własnej firmy, lub prowadzisz swój sklep internetowy – jednak dotychczasowa liczba klientów Cię nie satysfakcjonuje?
Koniecznie sprawdź, czym jest optymalizacja SEO i pozycjonowanie stron internetowych. Skuteczne zabiegi i techniki SEO poprawią pozycje Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu zwiększysz ruch organiczny, wyprzedzisz swoją konkurencję i zyskasz nowych klientów na swoje usługi lub produkty, które sprzedajesz w sklepie online.

Pokaż Siebie w Internecie już dziś!
Jeśli chcesz szybkiego rozwoju swojej firmy lub marki skontaktuj się ze mną już teraz. Wypełnij formularz, uzyskaj darmowy audyt wraz ze szczegółami i zapewnij sobie bezpłatną konsultację w kwestii pozycjonowania Twojej strony internetowej WordPress lub sklepu internetowego WooCommerce.

Korzyści
Co daje pozycjonowanie strony internetowej WordPress?
Zacznijmy od tego, że samo posiadanie strony internetowej lub sklepu internetowego nie jest żadną gwarancją sukcesu w sieci. Dzisiaj, żeby przebić się przez konkurencję na rynku musisz zrobić coś więcej. W tym właśnie pomoże Ci SEO i pozycjonowanie pod wyszukiwarki internetowe.
Jeśli nie zadbasz o odpowiednią widoczność, Twoja witryna przepadnie w gąszczu niższych pozycji, na które uwagę zwraca niewielki odsetek użytkowników internetu. W grze pozostaje tak naprawdę tylko pierwsza strona wyników wyszukiwania Google – a tak naprawdę to jest to TOP3 wyników.
Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google lub innych wyszukiwarek wpłynie także pozytywnie na wiarygodność Twojej firmy lub sklepu oraz zwiększy zaufanie do Twojej marki potencjalnego klienta.
- Większa widoczność i więcej klientów
- Profesjonalny wizerunek Twojej marki
- Większa sprzedaż produktów i usług
- Ruch w witrynie bez opłat za kliknięcia
Stron i sklepów internetowych
Da się wprowadzić na pierwszą stronę Google w przeciągu 5 miesięcy.
Kliknięć z wyszukiwarek
Zbierają strony internetowe z pierwszej strony wyników wyszukiwania Google (SERP).
Witryn WWW WordPress
Nie jest odpowiednio zoptymalizowana pod kątem SEO. Daje to szanse na Twój wzrost!
SEO to inwestycja w przyszłość
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

Skuteczny marketing i reklama w jednym
Wyszukiwarki internetowe i zwracane przez nich wyniki (SERP) są wciąż niekwestionowanym liderem. Szybko się to nie zmieni, a zdecydowana większość użytkowników internetu będzie produktów i usług wyszukiwać właśnie w Google i innych wyszukiwarkach. Pozycjonowanie daje możliwość wypromowania swojej witryny na najwyższe pozycje na liście wyszukiwania. Takie działania skutkują zwiększeniem zasięgów Twojej marki oraz zbudowanie profesjonalnego wizerunku. Bo powiedzenie "jeśli czegoś nie ma w internecie, to nie istnieje" nie wzięło się znikąd.
Długotrwałe efekty pozycjonowania
Efektywnie wykonane, a następnie odpowiednio prowadzone działania SEO przynoszą długotrwałe efekty. Decydując się na płatne reklamy w wyszukiwarkach (np. Google Ads) lub mediach społecznościowych - kiedy przestajesz płacić, przestajesz być widoczny. Inwestując w pozycjonowanie witryny internetowej możesz osiągnąć efekty, które będą przynosić Ci większy ruch i nowych klientów - bez dodatkowych opłat za płatne reklamy w wyszukiwarkach.

Zapewnij sobie widoczność i przewagę nad konkurencją
Nie czekaj, zacznij budować swoją widoczność w internecie poprzez pozycjonowanie już teraz. Pamiętaj, że Twoja konkurencja już na pewno jest widoczna w internecie. Twój biznes nie może być gorszy! Umów się na bezpłatną konsultację i audyt możliwości SEO dla Twojej witryny.
1. Analiza korzyści SEO
Zawsze na początku przeprowadzany jest audyt i analiza możliwości. Witryna sprawdzana jest pod kątem technicznym, jak i merytorycznym. Ten etap jest całkowicie darmowy i będzie wstępem do naszej długofalowej i owocnej współpracy w zakresie pozycjonowania Twojej strony internetowej lub sklepu online.
2. Strategia i kluczowe frazy
Ten etap jest najbardziej istotny dla całego procesu pozycjonowania. Odpowiednio dobrana strategia pozwoli osiągnąć najważniejsze dla Ciebie cele i efekty. Frazy kluczowe wybieramy po wnikliwej analizie i w konsultacji z Tobą - nie narzucamy fraz, jak większość agencji na dzisiejszym rynku.
3. Optymalizacja treści i copywriting
Treści oraz nagłówki zostaną przeredagowane, lub napisane zgodnie ze sztuką SEO. Nie ma wątpliwości, że marketing treści jest najskuteczniejszą formą reklamy w internecie. Wyszukiwarki internetowe uwielbiają wartościowe treści, które odpowiadają intencjom wyszukiwania użytkowników internetu.
4. Optymalizacja techniczna SEO
Kolejny z ważnych etapów. Nawet najlepsze teksty, bez odpowiedniej optymalizacji pod wyszukiwarki nie przyniesie oczekiwanych efektów. Wdrożone zostaną konieczne zmiany w strukturze oraz architekturze WordPressa. Zostanie zoptymalizowana mapa witryny, linkowanie wewnętrzne oraz metadane.
5. Analiza i raportowanie
Wcześniej już zostało wspomniane, że pozycjonowanie to długofalowe działania. Raz wykonaną pracę należy ciągle monitorować i wprowadzać odpowiednie usprawnienia w oparciu o dane analityczne. Efekty możesz śledzić dzięki comiesięcznym raportom z pozycji w Google oraz liczbie odwiedzin.
5. Stały kontakt i konsultacje
SEO i pozycjonowanie muszą być satysfakcjonujące przede wszystkim dla Ciebie. Przez cały proces będziemy w stałym kontakcie, będziemy wspólnie podejmować kluczowe decyzje. To wszystko zapewnia nasze indywidualne podejście do każdej realizacji.
Pozycjonowanie lokalne
W wizytówce Google Moja Firma i mapach kryje się wielki potencjał. Lokalne wyszukiwania najczęściej wyświetlają właśnie wizytówki firmowe.
SEO WordPress
Popularny i prosty system, na którym można zbudować stronę internetową. Potrzebne jest jednak SEO, żeby ta przyniosła oczekiwane korzyści.
SEO WooCommerce
Wypromuj swój sklep internetowy w sieci. Dowiesz się, jak zarządzać sklepem, aby Twoja sprzedaż była tylko większa i większa.
Projektowanie stron internetowych
Jeśli nie masz jeszcze strony internetowej, to koniecznie trzeba to zmienić. W tym miejscu zaczyna się Twoja widoczność w internecie.
Strony internetowe WordPress
Sklepy internetowe WooCommerce
Indywidualne podejście
Administracja i wsparcie techniczne
Każda witryna potrzebuje wsparcia specjalisty WordPress. Skorzystaj z pomocy specjalisty i nie martw się o kondycję swojej strony WWW.
Stałe wsparcie
Aktualizacje oprogramowania
Modernizacja i rozbudowa
Szkolenia i konsultacje WordPress
Chcesz samodzielnie zarządzać swoją stroną lub sklepem internetowym opartym o WordPress? Nie ma problemu, nauczę Cię tego.
Spotkania
Nagrania video
Konsultacje i wsparcie
Kontakt
Zadaj dowolne pytanie lub zamów bezpłatny audyt
Skontaktuj się ze mną w dowolny sposób, zadaj pytanie, otrzymaj darmową audyt lub sprawdź niezobowiązujący szkic strategii dla Twojej strony internetowej.
Pamiętaj, aby podać adres strony internetowej, w wiadomości.
Poniżej znajdziesz także część strony poświęconej odpowiedziom na często zadawane pytania.
Pytania i odpowiedzi
Często zadawane pytania
Nie ma na to pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależne jest od konkurencyjności fraz kluczowych oraz pracy, jaką będzie potrzeba włożyć w optymalizację SEO strony internetowej WordPress lub sklepu internetowego WooCommerce. Zazwyczaj jest to kilka miesięcy.
Koszt pozycjonowania zależny jest od ilości pracy, jaką trzeba włożyć optymalizację oraz modernizację treści oraz od wybranego sposobu rozliczania pracy specjalisty SEO WordPress.
SRKstudio oferuje rozliczenie w oparciu o przepracowaną ilość godzin – wyznaczoną przez klienta bądź przez wykonawcę – stawka godzinowa to 100 złotych netto za każdą godzinę pracy. Rozliczać można się także za efekt, gdzie stawka godzinowa wynosi 50 złotych netto za godzinę, ale każda fraza w TOP10, TOP3 oraz TOP1 jest premiowana. Stawka za każdy TOP ustalana jest indywidualnie w oparciu o analizę konkurencyjności fraz kluczowych.
Tak, pozycjonowanie zapewnia długotrwałe efekty. Należy jednak pamiętać, że konkurencja także prowadzi działania SEO, więc efekty należy stale monitorować i odpowiednio reagować na zmiany trendów odwiedzin oraz wyszukiwań.
Jeden Rabin powie tak, inny Rabin powie nie. Moim zdaniem nazwa domeny zawierająca frazę kluczową pomoże zyskać wyższy ranking nieco szybciej dla świeżej witryny. Długofalowo jednak nie będzie to miało większego znaczenia, gdyż zbudowane zaufanie i marka zawsze będą wyżej notowane niż domena z konkurencyjną frazą kluczową.
Tak, w pewnym momencie będzie trzeba skupić się na budowania zaplecza linkowego i linkbuildingu. Dobre i wartościowe linki kosztują, a to nie wlicza się w stawki godzinowe. Zakupione linki rozlicza się indywidualnie.
SEO i pozycjonowanie to szereg działań, mających na celu poprawienie wyników w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google.
Zdecydowanie tak. Nie słuchaj specjalistów, którzy twierdzą że WordPress nie jest odpowiedni pod pozycjonowanie. Wystarczy odpowiednia strategia, wartościowe treści i optymalizacja na najwyższym poziomie. Nic nie stoi na przeszkodzie zdobywania najwyższych pozycji.
Konkurencyjność przede wszystkim zależy od liczby wyszukiwań oraz wyników spełniających kryteria wyszukiwania. Im jest ich więcej, tym fraza bardziej konkurencyjna i trudniejsza do pozycjonowania. Należy mieć także świadomość, że „drogie frazy” często okupywane są przez wielkie firmy, które inwestują w działania marketingowe potężne pieniądze.
